The Dark Knight... och firmafest

Ja då har man varit på bio med David och min lillebror Linus! Vi såg, som jag tidigare nämnt, på The Dark Knight. En batman film alltså. Filmen var drygt 2 timmar och 30 minuter lång, och var sevärd var ända minut. Filmen var en perfekt forsättning på Batman Begins, som är den senaste innan denna film i batman serien. Filmen hade allt... Action...Komedi...Spänning.... och skådespelarna var suveräna. De levde verkligen upp till sina roller, som man känner igen från de äldre batman filmerna. En annan sak som är värt att tänka på är att man inte måste se på de andra filmerna för att uppskatta denna film... Den var makalös! Jag rekommenderar... ja alla... att se denna film, och gärna på bio. Upplevelsen att se den på bio var enorm. Dessutom överväger jag skarpt att köpa den på DVD när den kommer ut.. Ja så bra var den. Jag brukar aldrig köpa DVD filmer annars. Beror dock helt klart på priset, men om det finns extramaterial, bortklippta scener med mera så ska jag definitivt köpa den.
The Dark Knight - BatmanThe Dark Knight - Joker

Sitter i bilen just nu och kan ej skriva mer för jag såg att batteriet är nära att ta slut! Därför får jag posta senare om firmafesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0