Woho!

Seger i åttondelsfinalen
Idag är jag jätte glad! Jörgen Persson vann nämligen sin åttondelsfinal idag i pingis! Helt otroligt insats och helt otrolig match! Efter att ha legat under med 1-3 så vann han tillsist med 4-3... Det är verkligen imponerande. Ser fram emot fortsättningen Jörgen!!! Wissman, du gjorde en bra insats även om du slutade åtta i finalen! Och Emma Gren är vidare till finalen i höjd. OS fortsätter på ett relativt bra vis och det var inte lika deppigt idag!

Snart ska jag ha halkbana med. Den 26:e smäller det! Kommer nog bli ruskigt roligt då jag hört att det ska vara det, från många!

1 september är jag på resande fot igen! Då ska jag söder ut i Sverige, hela vägen till Kalmar! Kommer bli riktigt skoj och ser fram emot det som bara den. Är så nöjd att jag lyckats boka en väldigt billig resa ner dit. Ybuss ner till stockholm för endast 106:- och sedan Swebuss express till kalmar för cirka 250:-. Sååå nöjd ;)

Sovdags nu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha du lyckas verkligen med de omöjliga:D Mina tågbiljetter till sundsvall och tillbaka kostade mig 2000 kr haha..

Ja njut på halkan för den e grymt skoj..

Lycka till alla svenskar i OS :D



Ses snart in Calmare

2008-08-22 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0