12-timmars arbetsdagar....

......är verkligen JÄTTE JOBBIGT! Det tar musten ur än. Speciellt då man börjar 07:00 på morgonen och ska helst infinna sig på arbetet 06:50. Vakna tidigt är (som bekant av vissa) verkligen inte min grej. Imorgon börjar jag 22:00, så jag har lite sovmorgon i alla fall. Hoppas jag inte försover mig!! :O
Okej.. om jag skulle försova mig så skulle jag faktiskt bli liiite förvånad själv....

Förutom att jag jobbar i 12 timmar så ska det vara så j*vla varmt i arbetslokalen. 33 grader! Otroligt. Också har man på sig sina arbetsbyxor som är as varma och ja, det är plågsamt helt enkelt! Sån tur man har så snälla medarbetare som kommer och bjuder på piggelin glass ^^ Fick en varje dag av dessa tre tolv-timmars pass! Mums!

Ska göra en vana att posta en bild efter varje inlägg så det blir lite intressantare, så nu ska jag leta efter en bild här....
...
......
...
Okej, hittade en.

yes in flames
Jonas på grönalund när In Flames var där och spelade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0