Ledig några dar

Äntligen är man ledig några dagar från arbetet... Ganska tufft att ha tre tolv timmars pass på dagen och sedan efter det två natt pass (22:00-07:10)... Men nu är man äntligen ledig några dagar i alla fall! Vad ska jag göra på denna ledighet då? Jo jag ska flytta mina grejjor från Uppsala studentrummet upp till Sundsvall i mitt nya hus! Blir väl inte så kul att städa upp där, men det måste ju göras! Hm... jo just ja, ikväll ska jag iväg på bio! David ringde mig ganska nyligen och frågade om jag ville gå på The Dark knight (Batman). Gud va jag ser fram emot det! Den filmen har jag otroligt höga förväntningar på. Sedan jag fick reda på att den låg etta på http://www.imdb.com (!) så har jag haft otroligt höga förväntningar på den. Och om den är 1:a där så tror jag att jag kommer bli väldigt nöjd! Men det återstår att se. Jag ska göra ett inlägg med mina kommentarer till filmen, vad jag tyckte och så... Ska inte avslöja vad den handlar om, bara ge betyg och mitt omdömme :) Ska träffa David 20:15 på bion, så jag måste snart dra! Min bror ska också med. Tänkte jag skulle nämna det.

Jaha ja... ska man skriva något mer innan man går...
Nä.. det får bli en bild i stället

haha
I lettland funkar tydligen inte garderoberna på sommaren, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0