80-års middag

I lördags så var jag på alnö (som ligger utanför Sundsvall) på ett ställe som heter Piren. Där skulle vi fira min morfar som fyller 80 år i år. Massor med släktingar var där och det var riktigt kul att träffa dem alla igen... Det var ju trotts allt flera år sedan jag träffade vissa av dem. Vi fick jättegod middag, men herregud va hungrig jag var efter middagen, blev inte alls mätt. Var verkligen vrålhungrig efteråt. Till efterätt serverades det glass som också var gott. Sedan blev det lite alkohol och pratandes utomhus. Efter allt detta så åkte vi hem igen och det var snart dags att titta på Eurovision igen. Och vad ska man säga om det.... Synd att Frankrike inte gick längre... Gillade deras låt... Sedan blev man väl lite förvånad över Sveriges 18de plats... Men Björn Gustavsson var kvällens höjdpunkt i alla fall!

I söndags var det ju morsdag. Jag var med David och vi spelade fotboll på höglundaskolan (där jag gick i högstadiet). Mycket roligt, men man var lite ringrostig :P Var ju ganska länge sedan man spelade.... Efteråt gick vi hem till david och spelade lite need for speed innan det var dags för mig att cykla ner på stan och köpa blommor och lite bakelser till mamma. Hon blev glad och vi fikade till parlamentet och efter det blev det film på 4:an.

Idag har jag varit ute lite och solat i mina nya badshorts ^^
Dock blåste det kallt, så var bara ute i ungefär en timme.
Nu är jag inne igen och ska kanske spela lite guitar hero 3...

Kommentarer
Postat av: Kusin Therése

Det var jätteroligt att träffa dig och Linus igen! Vår släkt är nog vana vid att få större portioner mat.... =) Det hade varit roligt att spela lite spel utomhus också typ kasta pil och boll i hink osv men det får kanske bli en annan gång... Vi åker troligtvis ner i juni/juli någon gång, då får vi hitta på något roligt!! Ha det gott!! Kram

2008-05-26 @ 16:19:28
URL: http://tessans.webb.se
Postat av: Kusin Veronica

Ja de va grymt kul att träffa dig och alla andra igen, de va ju som sagt ett bra tag sen. Jag hade aldrig känt igen dig om jag hade sett dig på stan, tyckte nyss du va liten ju *skratt*
Hoppas att vi alla ses snart igen, simma lugnt! Kramis

2008-05-27 @ 09:22:26
URL: http://draken77.blogg.se
Postat av: Kusin Therése

Men Jonas, har du verkligen inte gjort någonting roligt att skriva om sedan middagen... =)

2008-05-30 @ 11:52:51
URL: http://tessans.webb.se
Postat av: Jonas Z

Mmm, har varit lite slarvig med inläggen! Ska göra ett idag dock, om jag får bilderna från Emma snart :)

2008-05-30 @ 12:35:27
URL: http://zacke10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0