Going to Sundsvall

Ikväll åker jag iväg till Sundsvall! Ska provjobba på HL-display inför sommarlovet! Blir kul att få träffa familjen och spännande att få arbeta där. Man får ju lite hemlängtan ibland!

Igår var jag i Toves korridor för korridorsfest. Själv mådde jag inte så jättebra, så jag drack inget, men var med så länge jag orkade :) Jag tog också på mig uppdraget att fixa hennes webcamera, hennes mick på datorn och hennes skrivare som tydligen krånglade. Webcameran fixade jag, och micken, sedan skulle jag ta mig an skrivaren. Tove trodde att något papper hade fastnat, eftersom hon höll på att skriva ut då problemet kom. Jag öppnade och tittade, men hittade inget papper som hade fastnat. Så jag tog ut papperna som låg i skrivaren (som inte hade fastnat) och skulle testa lägga dit bara ett papper. När jag placerade papperet där ploppade det ut en bläckpenna ur skrivaren. Tydligen så hade Tove stoppat in en bläckpenna där, som hade hindrat alla papper från att åka in i skrivaren. Vet inte riktigt vad hon tänkte där, men hon kanske skulle fylla på bläckpatronen ;)

Nä men nu måste jag packa min väska! Ska ju ta med PS2:an och Guitar hero hem för att utmana lillebrosan. Nu ska du få spö! I alla fall så återkommer jag med nästa inlägg efter jag har jobbat för att berätta hur det var!

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Spöa din brorsa stenhårt ;)

Om det blir problem vet du vart du skall vända dig :D Hoppas du har kul på nya jobbet och att du njuter av Sundsvall ^^

2008-05-17 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0