Indiana Jones!

Idag, eller snarare ikväll, så var jag, tove, stina, malin, henry och stefan och såg på Indiana Jones (premiär dag och allt) på bio! Fast innan det så var jag och tove och åt middag på jalla (Stina var också med, men hade ätit). Det blev pizza, calzone faktiskt, som ni kan se på bild som kommer bifogas senare i inlägget. Filmen var riktigt bra, kanske inte i klass med mästerverken som gjorts tidigare, men helt klart en underhållande film. Efter de två timmarna av filmen hade gått, kändes det som att man tittat i en timme, och man ville inte lämna salongen, man ville se mer! Jag ska absolut inte avslöja något av filmen, ni får se själva, men jag rekomenderar alla att se den, och speciellt ni som har sett de tre filmerna innan. Det hände verkligen saker hela tiden, från start till slut. En film helt i min smak. Och det som gör den så bra är ju att harrison ford spelar i den, annars är det ju ingen Indiana jones film!

Imorgon är det Sundsvall dags igen. Ska ju fira min morfar som fyller 80 år! Kommer verkligen att bli roligt, eftersom väldigt många släktingar kommer att vara med. Många som jag inte träffat på väldigt länge. Sedan får vi se när jag åker hem till Uppsala igen... Lär bli ganska snart efter jag firat morfar, eftersom jag kommer vara i sundsvall nästan hela sommaren och jag vill ju träffa lite kompisar i Uppsala innan det. Dags att sova, för jag såg att klockan var löjligt mycket nu... Konstigt att jag inte ens märkte det... Sov så gott alla, även fast jag tvivlar att nån läser detta precis nu.



Sedan insisterade Alex att jag skulle lägga in denna bild som han så fint har photoshoppat mig på. Det är en korsning mellan mitt ansikte och alex huvud. Han ville tydligen se hur jag såg ut i långt hår!
Tydligen så photoshoppade han inte.. Han paintade, så jag fick lägga till detta!

Kommentarer
Postat av: Biuro Zarządu

System ten jest uznawany za jeden z najlepszych i najbardziej nowoczesnych na rynku. Pozwala Partnerom na całodobowe dokonywanie zakupów, automatyczne negocjacje cenowe, kontrolę stanu konta.

2008-05-27 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0