Sundsvall

Igår var det slappt, bara vila ut mig efter de tre långa arbetsdagarna jag hade. Det blev lite guitar hero, MSN, musik och till sist såg jag min nollefilm med mamma och Linus, min bror. Den var rätt så rolig att se på, men kanske lite väl långtråkig ibland, speciellt i slutet. Vaknade för övrigt runt 10-11 snåret, så fick sova ut!

Idag vaknade jag otroligt nog (utan väckarklocka) runt 07:15 tiden. Tror det beror på att jag vaknade så tidigt för att jobba tidigare. Så jag käkade frukost och slappnade av lite tills runt 11:00 tiden då jag gick ner till stan för att klippa mig och köpa nya linser. Efter att ha klippt mig och köpt linser tänkte jag äta lite lunch på MC donalds. På vägen till MC donalds gick jag genom stan och började tänka för mig själv att det ser lite annorlunda ut än förut... Sedan "in:" kom så har många affärer flyttat in i "in:"... in: är en affärskedja med många olika affärer i. Detta ledde till att många affärer man bara kunde gå in i förut längst gatan nu ligger inne i affärskedjan, så man måste gå in dit och leta, vilket det inte var alls lika mycket av när jag var yngre och bodde i Sundsvall. Saknar det lite faktiskt... Aja, jag gick i alla fall till MC donalds, med vetskapen att David jobbade nu. Otroligt nog fick jag inte beställa av han, då han jobbade i köket! Men ska träffa honom senare idag innan jag åker ner till Uppsala några dagar igen. Ska upp igen till Sundsvall i helgen då morfar fyller år dock.

Nu blir det nog lite guitar hero!
Ha det fint alla som läser deta!

Kommentarer
Postat av: Kusin Veronica

Tjenare. Kul att hitta igen dig här :)
Vi lär ju synas i morron. Kram och sköt om dig :)

2008-05-23 @ 18:31:54
URL: http://draken77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0