Update

En liten update...

I helgen var det ganska lugnt, hade ett klättringspass med tove, henry och ville (en kille jag träffade på min klättringskurs) och det gick helt okej. Glömde dock mina skor så fick hyra ett par för 40 kronor (grrr...) Ska klättra igen imorgon.. eller ska man säga idag eftersom klockan är mycket och det är onsdag.... Hmm.. Äh jag säger imorgon, för jag har inte sovit än.

På onsdag blev jag bjuden på korridorsfest i Toves korridor! Kommer bli skojjsigt! Sedan på torsdag ska jag åka hem första klass tåg till sundsvall (ja du hörde rätt! First Class!!). Varför första klass? Jo det var så att när jag bokade biljetterna så var den tydligen billigare än andra klass... Så varför inte lyxa till det och samtidigt tjäna pengar? Jag ska hem till sundsvall för på fredag ska jag få testa på mitt sommarjobb så jag får se vad jag tycker om det. Ska arbeta där fredag och lördag tror jag, och åka hem på söndag. Är dock inte helt säker på detta.

Hm..Hm... Vad mer? Jo ledsen över att jag inte skrivit på ett tag men har haft mina tankar på annat håll och kände därför inte för att skriva riktigt.

Måste bara avsluta med att säga att det känns OTROLIGT skönt att gå ute med t-shirt och shorts :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Therése

Vad härligt att få gå i shorts, vi får vänta någon vecka till innan det är lagomt varmt för det....
Ha de bra!

2008-05-15 @ 15:49:43
URL: http://tessans.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0