Fotboll!

Då har man sparkat igång med fotboll! Nä, jag har inte börjat träna fotboll, men jag spelade ikväll med Timmy och Simon! Det var riktigt roligt, men det var lite synd att vi fick spela i mörker. Var lite svårt att se vad man skulle sparka på och vad man skulle sikta på. But it was all good fun! Nästa gång så får vi spela i ljus tycker jag dock! :) Så nu är man lite små seg i ben och muskler. Det tar på krafterna att vara på topp! Idag har det dessutom varit kanonbra väder! Jättefint med sol och värme! Jag var ute på en promenad med Putte (familjens hund) och myste ^^ Får hoppas vädret håller i sig så att man kan börja med joggning runt sidsjön! Men då måste jag skaffa mig ett par jogging skor, vilket är väldigt dyrt. But as a working man, I should be able to afford it! Nu är jag i alla fall ruskigt trött och seg... Man känner att förkylningen inte har gått över än. Bara till att vila. Ska försöka lägga upp bilderna nu! Och bara för att jag har spelat fotboll så blir de fotbollsrelaterade!

Han hade en jäkla lång arm alltså!
Snacka om lång arm! Haha!

Fin bild detta
Hahahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Tiimmy

Ja, jag råka sätta mig i simons ansikte(sista bilden)

2009-04-12 @ 22:46:24
Postat av: Amanda

Hahahahah, snacka om bitch-slap man skulle kunna ge någon med den där armen!

2009-04-12 @ 22:56:20
URL: http://frokenamanda.wordpress.com
Postat av: Jonas Z

Haha ja, precis!



Skulle bli en jävla snärt på den bitch slappen ;)

2009-04-13 @ 01:08:01
URL: http://zacke10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0