Hemma!

Ja nu är man hemma igen! Eller jag kom ju hem i torsdags, men jag hade ingen lust att blogga då :)
Vi hade fortsatt trevliga dagar i Åre och vi åkte mycket skidor. Det var så roligt och jag hoppas att jag kan visa er några bilder snart! Så fort David har lagt in dem i datorn och skickat till mig så kommer ni få se några! Var grymt trött dagen vi skulle åka hem! Kunde knappt resa mig upp ur sängen. Tror det var på grund av att jag är på väg att bli förkyld och nu idag så mår jag faktiskt inte så bra. Har ont i halsen, snuvig och yr! Får verkligen hoppas det går över snart!

Igår så gick min mobil sönder också för övrigt... Så jag hade lite smått panik när jag inte kan titta på klockan, inte kan få kontakt med omvärlden och inte kunna bli uppringd av kompisar/arbetsgivaren. Helt sjukt beroende man är av mobilen. Jag skulle gå under om jag inte hade en. Men idag åkte jag in med den på media markt och fick den fixad! Tack tack media markt! ^^ Så ingen större fara på taket.

Är så hängig just nu att jag bara kommer ta det lugnt hela kvällen. Kommer antagligen att se på Robinsson ikväll också såklart! Det vill man ju inte missa! Så nu ska jag ta och lägga mig ner igen och tråka och krya på mig!

Bilder från Åre resan kommer som sagt inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0