Tisdag

Ja idag är det tisdag och jag är nyvaken! Är trött idag av okänd anledning, men det är ju inte direkt ovanligt att jag är det. Idag ska jag i alla fall försöka hinna med att klippa håret på stan, ska titta på (och kanske köpa) löparskor, ska på arbetsförmedlingen för handledning och så var det något mer som jag nu har glömt bort. Var hos Amanda igår och såg på Napoleon Dynamite. Var en rolig film faktiskt, men inte det roligaste man sett. Men defenitivt sebar! Nu så ska man kanske ta och äta lite frukost. I alla fall om ett tag. Blev lite opeppad att dra på stan idag om jag ska vara helt ärlig. Med tanke på vädret. Nåväl, få väl försöka ta mig ner ändå.

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Haha napoleon dynamite, har bara sett lite på youtube om den men den verkar helt sjuk, lite samma stil som "hot rod"... galet skön verkar den iallafall

2009-04-27 @ 00:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0