Fettisdag

Idag är det fettisdagen om ni lyckats missa det. Själv hade jag inte en blekaste aning om det, men som tur är så har man en mor som har koll på årets alla dagar. Då får man såklart en semla som var jättemumsig. Idag har jag varit väldigt slö och har inte orkat göra så mycket. Känns som att man gjort mycket på senaste tiden, så att få vara för sig själv ett tag kändes bara bra.

Igår var jag på en jättetrevlig filmkväll hos Amanda! Det var jag, Robin, Timmy och chockerande nog Amanda som var där. + hennes 2 små busiga katter. En av dem slog mig.

Filmerna vi såg var Robin hood - Män i trikåer och Det våras för frankenstein. Robin hood parodi filmen hade jag sett förut, fast jag inte visste om det. Den var riktigt rolig och får 3/5 i betyg. Det våras för frankenstein var svart-vit och jag har aldrig rikitgt gillat svart-vita filmer, även om det var meningen att den skulle vara det. Den var dock rolig, delvis. Tyckte att det roliga borde kommit lite mer tätt i på :D Så den får 2/5. Men det viktigaste var att jag hade det jättetrevligt och jätteroligt :) Och jag hoppas det blir mer filmkvällar snart.

Imorgon ska jag träffa Therese. Vet inte om jag behöver tillägga så mycket mer på det.

På lördag är det fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0