6 dagar kvar!

Tills det är dags för Åre! Ser fram emot det väldigt mycket! Men ack, så otränad jag är för att åka slalom. Har inte åkt på kanske 3-4 år och jag borde verkligen åka lite innan Åre. Jag vet ju hur ont man kan få i benen efter man har varit i slalom backen en dag! Och när vi är åre så ska vi ju åka skidor mer än 1 dag, så det vore bra att åka åtminstonde en gång innan Åre. Men vi får se hur det blir med den saken. Får hoppas jag hittar någon som vill åka med mig, annars är det inte lika roligt. :) Idag är jag vaken tidigt. Jag försöker vända på mitt dygn lite. När vi åker till åre så kommer vi antagligen att vakna rätt så tidigt och åka till backen och åka väldigt länge. Så det gäller att försöka vrida tillbaka dygnet lite. Imorgon är det löning! Även om jag inte får så mycket i lön denna månaden så är pengarna varmt välkommna. Idag är jag inte säker på vad som händer, men nånting ska man väl komma på att göra. Ska i alla fall ta ett varmt skönt bad idag, och ta på mig mina splitter nya jeans och en av mina slippter nya t-shirts :)


Så kan ni få lyssna på Pirate Song!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0