Åre dag 1 och 2!

Dag 1
Dagen började med att vi packade ihop massa saker och fixade med takboxen! Sedan när allt det var klar så åkte vi och hämtade markus ute på alnön och sedan bar det av till Åre! Resan gick bra och vi kom fram till Åre runt 17:00 tiden tror jag det var. Eller 18:00. Eller nått sånt! Vi hämtade nycklarna på OKQ8 och letade efter vårt boende. Efter lite besvär så kom vi fram! Huset är sjukt underbart! Det är jättegrymt! Tyvärr så förlorade jag en tävling vi hade (bilder och en film kommer att visa vad det handlade om sedan). Tack vare att jag förlorade fick jag den sämsta bädden. Uppe på takloftet!!! Men det ska nog gå bra. Vi såg på de hänsynslösa på kvällen innan vi gick och la oss.

Dag 2
Idag vaknade vi runt 09:00 tiden! Och vi var ut i backen!!! Det var grymt roligt :D Jag har inte åkt på kanske 3-4 år, men det gick hur bra som helst. Vi åkte först en blå backe för att värma upp lite. Men ganska så snart så började vi åka röda och till och med svarta backar. Vi åkte störtloppsbacken, som är en av de brantaste! Det var najs! Är grymt sugen på att åka igen! Jag har lite värk i benen, men det går nog över tills imorgon (eller blir värre). Man vet aldrig! Nu har vi precis ätit och ska se på american pie 1 och supa. Sedan blir det till att gå ut och göra Åre! :D Bilder har vi tagit. Oooo jaaa... De kommer jag lägga upp på bloggen sedan!

Dag 3 kommer senare! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0