Dåligt med bloggning

Nu vet jag att det har varit dåligt med bloggning! Men ska försöka skärpa mig med det! Det var så fullt upp förra veckan med jobb, med mera. Var dessutom på bio och såg på the Watchmen. Riktigt bra film faktiskt och rekommenderas för er andra att se med! I helgen så var det fest hemma hos mig! Skojjigt var det och kul att träffa allt folk som var där. Vi blev riktigt många tillslut. Vi spelade kubb, guitar hero world tour och söp som bara den. Fast jag söp inte så mycket, kände att jag inte ville bli bakfull inför jobbet dagen efter, och dessutom ville jag ha lite koll på vad som hände i mitt hus! Idag var jag och lirade bowling med Timmy och Simon. Simon vann (som förra gången) och jag lyckades bli 2:a (som förra gången). Till bowlingen åt vi nachos med dippar, mumsigt gott! Efter bowlingen spelade vi lite air-hockey innan vi åkte hem. I veckan blir det rätt så lugnt. Jag kommer bara att ha jobb en dag (om jag inte blir inringd) och ska nog ha en filmkväll till helgen. Imorgon (eller säger man idag?) så ska jag titta på en lägenhet på södermalm. Har sett bilder på den och den verkar jättefräsh och jättefin. Vill så gärna ha den känner jag, även fast jag inte varit där och tittat än. Kanske kan lägga upp någon bild på den här imorgon om jag hittar några. Men nu tror jag att jag ska ta och sova! God natt alla läsare

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va? Vadå för någon lägenhet? Varför känner inte jag till det här?? :O

2009-05-05 @ 11:15:53
URL: http://frokenamanda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0