dags för blogg!

Ja jag tänkte det var dags att börja skriva blogg faktiskt, si så här en fredagkväll då klockan närmar sig midnatt! Sitter och funderar på vad man ska göra imorgon, på lördag alltså. Om denna förkylning kan lägga av någon gång kan man ju kanske börja med träningen igen! Appropå träning, gud va jag saknar innebandyn :( Har tagit fram innebandy klubban och en boll bara för att dribbla lite på mitt rum :P men det är så trångt så det blir jobbigt i längden.... och nu när innebandy säsongen är över måste jag vänta tills efter sommaren! Men jag får vara tålmodig!

Period 4 har börjat i plugget, och oj, va mycket lektioner vi kommer att ha. Kommer bli tufft, men jag överlever nog!....förhoppningsvis..... Har i alla fall haft ett skönt lov, och firade Davids födelsedag! Var så himla kul alltså :D ske se om jag kommer på hur man lägger upp bilder så kanske jag kan lägga upp en.... och det hittade jag nu på en gång, nice!
image1
Ja, det är jag och christian på bilden! Jag är duktig på att få röda ögon har jag märkt :D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0