Helgen - filmkväll och poker!

I lördags var jag hos Emma och hade filmkväll! Mats var också nere på besök, så det var ju kul att träffa han med så klart! Först satte vi och pratade mest, jag med mats och Emma, Sofia och Emira med varandra.. Fast de pratade ju inte, de skrek mest! Men efter det bar vi ner datorn och såg på filmen Cloverfield! Det var en lite annorlunda film som utspelade sig så som att någon sprang omkring med en video kamera. Den var väldigt skakig ibland, men intressant på samma gång. Mats och jag kom fram till att den får 7/10 i betyg. Sedan pratade vi lite till och gosade med Emmas underbara hundar ^^ Efter det fick jag skjuts till busshållplatsen som skulle ta mig tillbaka in till stan, där jag sedan bytte buss och kom hem kvart i ett typ.

Idag (söndag) har jag soooovit rätt så länge, och sedan inte gjort så mycket tills klockan blev 17:00. Då gick jag över till kristian och spelade lite poker med grabbarna :) Gick rätt fint, gick plus 70 kronor ungefär. Men det är ju inte för pengarna man spelar, utan för att det är kul att umgås och att spela texas hold'em så klart ;)

Sitter och tittar på parlamentet på TVn och det är roligt så jag har skrivit klart nu! =)


Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0