Jogga

Efter en tid med förkylning och icke-tränande så är det skönt att komma igång med joggningen igen! Men herregud, vilken dålig kondis det känns som jag har! Måste verkligen springa regelbundet nu! Så idag sprang jag från flogsta till stallet (som ligger vid min skola ungefär.... 15 min med cykel dit). Gick bra hela vägen dit, även om jag var trött då jag kom fram! Jag betalade in 350:- där, för klättringsintrokursen! När jag väl gått den kan jag börja klättra på deras klättervägg! Måste bara inhandla utrustning och skor, som kostar multum! Kanske får tigga lite hos snälla föräldrar ^^

Men shit alltså, har sprungit två gånger nu efter min förkylning, och i slutet att joggningen idag var jag helt slut... i benen! Har en sån otrolig träningsvärk i benen, det är.... ja.... smärta nästan :P
Men det är bra, känns skönt! Bra med träningsvärk! Ju mer jag springer, desto mer kommer jag vänja mig och då blir det bra igen!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Weakling ;>

2008-04-18 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0