Resa i Europa i sommar?

Idag när jag chattade med lite trevliga personer på MSN idag slogs jag av en helt underbar idé! Jag vill tågluffa i Europa! Eftersom jag inte har varit utomlands så hemskt mycket, blev jag helt uppspelt av tanken! Äntligen får jag uppleva nya platser och nya städer i mitt liv! Har alltid velat besöka platser så som Tyskland, Frankrike, Italien, Holland, Spanien (barcelona :D) med mera. Jag tror det skulle bli en helt otroligt upplevelse! Får inte glömma att ta med mig kameran så jag kan ta massor med bilder!

Eftersom jag för någon dag sedan fick reda på att jag får sommarjobba på HL-display (YIPPEEEEEEEEEE!!!!!!!!) måste jag ringa min arbetsgivare och höra om jag kan åka bort 1 eller 2 veckor i juli. För det är då det är tänkt att man ska åka iväg! Kan knappt bärga mig... Ser verkligen fram emot det! Hoppas att det går också, för jag vill ju verkligen ha detta sommarjobb samtidigt!

Har aldrig längtat mer till sommaren än nu :)

Kommentarer
Postat av: E

:)

2008-04-12 @ 21:17:43
Postat av: Alexander

Jaha... så går de när man inte pushar på.... ingen blogg igår? ILLA! >;@

2008-04-13 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0