Trött och hungrig... äta eller sova?

Denna dag lider emot sitt slut och det är snart läggdags... Magen börjar kurra igen och jag känner mig hungrig, men jag är för trött för att göra något att äta... Varför ska det vara så svårt för??? Livet består av oändligt många val, just nu måste jag välja om jag ska äta eller sova. Om jag väljer att äta måste jag fixa något att äta och sedan vänta ett tag innan jag sover, eftersom man ska inte sova direkt efter man har ätit sägs det... Om jag går och lägger mig riskerar jag att ligga vaken länge, för jag är hungrig. Varför ska valen vara så svåra för? Ge mig enklare val !!!

Och vad kom jag fram till?
Jo, ska försöka sova, klockan är för mycket helt enkelt. Bara att hålla tummarna att jag somnar ^^

Kommentarer
Postat av: Alexander

Sova? Hahahahaha good luck!

Vi vet alla precis hur de slutar när su säger att du skall "sova". Du råkar bara vara online i en sisådär 90 minuter till.

Och bara så du vet har jag nyss tryckt i mig tre stycken knäckemackor med gott pålägg så jag är mätt å belåten, hoppas det skär ända in i själen på dig! ;D

2008-04-08 @ 23:15:34
Postat av: efika

ja du fick ju ingen fika xD
hurru, vi måste göra något åt din design på bloggen alltså !

2008-04-09 @ 08:22:38
Postat av: Z

Haha ja, brukar alltid vara online längre än det är tänkt när jag säger jag ska sova :P

Och nä, fick inge fika... synd om mig :(
Och vi får lov att göra något åt designen ja :P

2008-04-09 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0