Födelsedag - 20 år den 15 Juni!!!

Ja då har man fyllt 20 år! Och jag har aldrig varit så trött på min födelsedag, för det var ju så att jag jobbade natt mellan den 13 juni-15 juni (19:00 - 07:10). Det gick bra att jobba natt, det var jobbigast första natten då jag var vaken i totalt 22 timmar innan jag somnade runt 07:35 tiden... Och då hade jag dessutom jobbat 12 timmar innan jag gick och lade mig! I alla fall, jag blev väkt av pappsen runt 14:00 i mitt nya hus (som tillhör pappa... det är deras andra hus). Sedan ringde mamma runt 14:13 för att försärka att jag var vaken. 15:00 skulle jag vara hos mamma, för då kommer kusiner och mormor och morfar för tårta och fika. Morsan hämtade mig lite ungefär kvart i, sedan körde vi dit. Det blev lite paketöppning, mer om det senare, och jordgubbstårta (otroligt mums).
Jag, lillebror och mina kusiner.
Jag i svart, lillebror nere i hörnet i rödvit tröjja. Peter längst till vänster i vit t-shirt, Robban i mitten och Tommy sticker fram bakom mig! Brevid Tommy, som inte syns, är hans flickvän Erika! Fråga mig inte varför hon gömmer sig ;) Men anar att hon har något emot att bli fotograferad. Fotot är taget av en av mina nya presenter, en Sony Ericsson W890i mobil telefon, and I love it. Andra presenter jag fick var möbler med mera till mitt nya hus av pappa.. + trisslotter från han. Sedan shot-glas av mina kusiner + en flaska tequila. Ett presentkort på 300 kronor av mormor och morfar... Två stora muggar av min lillebror som jag alltid velat ha! Nu slipper jag blanda ny oboy i de små glasen hela tiden! ;) Sedan vet jag inte riktigt vad det är mer som jag fått, får återkomma med det om jag kommer på något. För er som kanske är nyfikna, eller redan har glömt bort det, så vann jag 50 kronor på båda trisslotterna jag fick!

Nu är den stora frågan vad man ska hitta på på midsommarafton. Kanske man ska festa, vi får se. Har inga absoluta bestäma planer än, men framtiden får avgöra. Kommer i vilket fall som helst skriva om midsommar här. Ha det bra alla som läser! Och tack till ALLA som har grattulerat mig! TACK TACK TACK!!!


Kommentarer
Postat av: Kusin Therése

Det ser ut som om du har haft en trevlig födelsedag med god tårta!!

Vi tänkte passa på att önska en trevlig midsommar!! Vi åker till stugan (i Kalix skärgård) imorgon. Jag vet inte om Yvonne har hunnit att prata med dig om en spelkväll (utespel) för oss kusiner när jag kommer ner till Sundsvall?! Du kan väl höra av dig vilken dag du kan (mellan 12-19/7) om du tycker att det låter roligt?! Kram

2008-06-18 @ 18:16:26
URL: http://tessans.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0