Mini-golf

Hejhopp!

I lördags var det en rätt så slö dag, skulle varit och spelat poker med kristian och några andra, men det blev ej av då någon idiot hade parkerat och låst fast sin cykel framför min så jag inte fick ut den... Inte något som är speciellt roligt direkt. Som tur var så var cykeln borta dagen efter, på söndagen alltså.

I Söndags så var jag och Malin på mini-golf banan som ligger brevid studenternas IP och spelade just mini-golf! Cykeln hade som sagt blivit befriad och jag slapp gå hela vägen, vilket var en otrolig lättnad. Det kostade 50 kronor per person, vilket jag tyckte var ett bra pris med tanke på att man kan få spela hur mycket man vill på en dag... Bara att visa upp kvittot så får man nytt protokoll och boll. Dessutom har de två 18-håls banor, alltså 36 med dem... Plus några fler banor som kallades för "europa-banor", men de hann vi aldrig spela. Där skulle man tydligen använda speciella mini-golf klubbor och bollar. Mini-golfen gick för övrigt ganska så bra, förutom då jag hela tiden gjorde puttar som verkligen rundade hålen om ni förstår vad jag menar. Men Malin skrattade åt det, så det var väl kul antar jag ;)
Höjdpunkten var nog då jag satte hole-in-one på en väldigt svår bana som lutade och gick snett.. Kan omöjligt beskriva den och har tyvärr ingen bild, men så var det!

Nu ska jag ta och se nån film eller kanske lite serier... kanske är något bra på TV (fast jag har ju bara 1,2 och 4)... Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Allt bra? :)

2008-06-02 @ 19:31:14
URL: http://plastiquefashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0