Nedräkningen har börjat!

Nu har nedräkningen börjat! Nedräkningen till min 20onde födelsedag. Det kommer bli den 20onde gången som jag får paket och blir hyllad för att jag lyckats leva ännu ett år! Nedräkningen börjar alltså nu, och eftersom klockan är efter 00:00 för ett tag sedan så är det den 4 Juni idag, vilket innebär att det är 12 dagar kvar tills min födelsedag! (inklusive 4 juni som nyss börjat). Kul kul, äntligen har man nått nästa tio-tal i åldern, aldrig kommer jag vara 1 och något. 19 år, hej då! Kommer vara i Sundsvall då denna händelse inträffar och planerar på att fira det hela med en fest den 14 juni, dagen innan alltså, sedan ut på krogen runt 00:00 snåret (om inte lite tidigare kanske) och grattulera mig 00:01 kanske med en drink? Kul blir det nog i alla fall och jag hoppas så många som möjligt kan komma. Ska bjuda folk från och med imorgon (några idag) :)

Annars så har jag klättrat idag (den 3de juni alltså) efter att inte ha klättrat på ett tag. Det gick bättre än förväntat. Efter att ha kämpat som fan på första väggen och lyckats tagit mig upp hela vägen så var jag så trött i armarna att jag knappt orkade knyta upp knuten på repet som håller mig uppe. Man kände verkligen av att det var ett tag sedan! Vilade upp mig lite och lät Henry och Tove klättra var sin gång, sedan var det dags igen för en ännu svårare vägg... Men otroligt nog klarade jag det hela vägen upp, efter lite om och men! Det var lyckat med andra ord och är lite nöjd med min insats idag :) Tove och Henry klättrade också bra för övrigt!

Efteråt så gick jag med Tove hemåt, jag hade cykeln med mig, men visst kunde jag göra henne sällskap! Vi var hungriga båda två, men ingen av oss orkade göra någon vettig mat, så vi gick in till en pizzeria och beställde mat. Tove tog en sallad och jag en pizza. När vi väl hade fått maten så sa jag: Men vi ville äta här. De svarade; det är bara uthämtning... Sedan sa de att vi fick äta där för 40 kronor..... 40 KRONOR!!! Det ville vi inte, så vi fick plastbestick och sedan gick vi ut och satte oss utanför en lägenhetsingång :P Vi fick många konstiga blickar emot oss, men vad gjorde det! Det var rätt mysigt att sitta där ute, även om det blev jättekallt på slutet!



Nä nu ska jag ta och sova, go natt på er som säkert redan sover just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Tack! :)
Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt :)

2008-06-04 @ 02:52:54
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: Kusin Therése

Hahaha vänta bara tills du närmar dig nästa tiotal. då är det inte lika roligt längre... Jag har iof 1 år och 9 dagar kvar innan jag byter tiotal men jag känner redan att 30-års åldern flåsar mig i nacken...
Det låter så jätteroligt med klättring, finns det något bra ställe i Sundsvall?

40kr för att äta där? Det var då väldigt dyrt, men ni verkar ju ha haft det ganska mysigt där ni satt och åt!

Ha en fortsatt underbar dag!!
Kramar från oss lååångt upp i norr

2008-06-04 @ 10:51:36
URL: http://tessans.webb.se
Postat av: Alexander

Du är medveten om att när man fyller 20 är man halvvägs till 40? ;)

2008-06-04 @ 11:20:05
Postat av: E

Alexander har ohsårätt och halvvägs till 40 innebär halvvägs till halvvägs till gubbe ;D

2008-06-05 @ 12:38:00
Postat av: Jessica

Sv: Risken finns ju dock att jag blir uttråkad av det ja haha :P
Men annars är allt bra :)
Händer idag för dig då?

2008-06-05 @ 15:30:15
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: Kusin Veronica

De gick bra att dra en tand, men de va inte så mysigt. Fast hade de kännts bra så hade tandläkaren nog skrivit en remiss till psyk *skratt* Men tack för dom upmuntrande orden. Ha de bäst! Kramis

2008-06-05 @ 19:01:29
URL: http://draken77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0