Fest ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag är det fredag. Ikväll är det fest! För fest är det poker. Det är schemat för dagen. Efter en mycket dramatisk arbetsdag på jobbet igår så känner jag mig trots allt rätt så taggad på att festa ikväll! Blir skönt att få släppa loss lite och roligt är att David, the umeå boy, också har hittat hem till Sundsvall och ska joina mig på festen! Men som sagt tidigare så ska vi släppa loss med lite poker innan vi beger oss till Amandas håla. Nä då, det är faktistk fint där ^^

Imorgon lördag kommer nog vara en rätt så häktiskt dag. Eftersom vi ska åka på söndagen så måste jag nog packa en hel del den dagen. Men som tur är så behöver jag inte känna mig stressad hela dagen, eftersom sedan fram emot eftermiddagen/kvällen så kommer Therese på besök. Blir kul att få träffa henne lite innan jag ska åka iväg till Åre. Jag har också köpt Davids present nu idag! David kommer bli överlycklig tror jag. Nu är det snart frukostdags, och ja ja jag vet att klockan är mycket, men jag somnade faktiskt runt 04:00 tiden igår. Just nu sitter jag och diggar till Phil Collins - You can't hurry love.


Hittade bara en live-version, men det är ändå en grym låt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0