Filmkväll med Therese

Ikväll så hade jag filmkväll med Therese :) Det var jättemysigt och trevligt! Roligt att hon kunde komma förbi ett tag innan träning :) Vi såg på Step Brothers! Och den filmen var mycket bra faktiskt. Hade sett reklamen av den, men trodde inte att den skulle vara så bra som den faktiskt var. Riktigt underhållande och jag rekommenderar er att se den om ni känner för en bra komedi.

Nu sitter jag i soffan och tittar på Scrubs, men ska ta och sova snart. Imorgon så ska jag ner på stan och gå på utförsäljning på JC, eftersom de tydligen har gått i konkurs. Så jag ska nog shoppa ett par nya jeans, kanske underkläder och nån t-shirt. Så jag antar att det snart är dags att sova nu, eftersom jag måste upp tidigt...

Gooood naaaatt :)

Kommentarer
Postat av: stoffe

Haha step brothers ägde, så sjukt omogna killar



boats n' hoes... boats n' hoes

2009-03-13 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0