Helgen nästan slut

Jaha, då var helgen nästan slut. Det blev tyvärr ingen slalom för mig igår, men jag hoppas kunna åka det snart, måste ju verkligen träna lite inför Åre resan. Annars kommer jag inte kunna gå efter första dagen känner jag :) Jag har jobbat två nätter i rad nu och är lite småslö idag. Vaknade runt 13:00 tiden, kändes bra att få sova ut lite faktiskt. Jag känner att 13:00 är den senaste tid jag vill vakna, annars missar man så mycket av dagen. I alla fall, idag så ska jag kanske spela texas hold'em med Timmy och flera. Eller snarare ikväll. Just nu sitter jag vid MSN och lyssnar på In Flames. Fundera på att titta på That 70s Show eller läsa lite i min bok. Vi får se vad det blir :)

Nåväl, nu ska jag posta en annan rolig bild som jag hittat på internet :)
'Til next we meet!

Jag tänker då inte blåsa upp den där
Jag fattar inte riktigt hur de tänkte då de gjorde denna uppblåsbara grej. Jag skulle då ALDRIG vilja blåsa upp den, än mindre leka med den.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHAH blowjob!

2009-03-15 @ 18:24:48
URL: http://frokenamanda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0