Min dag so far

09:00 - Alarmet på mobilen ringer. Snoooooooooooooooooze! Mmmmh... det är sååå skönt att snooza ^^
09:47 - Stänga av alarmet, nu har Jonas snoozat klart :)
10:00 - Jonas har just borstat tänderna och gjort sig klar för att få ner på stan på JC rean. Eftersom JC har gått i konkurs nere på stan så har de 50%-75% på alla varorna där.
10:10 - Jonas anländer till JC. 50% av JC's golvyta är fullt med folk. Jonas tränger sig fram genom vimmlet. Att köpa jeans är uteslutet, eftersom det är en enorm kö till provhytten med folk som har 75 klädesplagg i famnen (ungefär). Så jag struntar i jeansen. Hittade en t-shirt, samt lite underkläder jag vill köpa. Trängde mig fram till slutet av kön till kassan (som började ungefär borta vid jeansen). Stod där i en kvart utan att kön hade rört sig en centimeter. Gick ur kön, hängde alla saker jag tagit på ett ställe och drog därifrån. Jag klarade verkligen inte av att stå i en kö, som säkert hade tagit 2 timmar att stå i. Då köper jag hellre kläder lite dyrare än att plåga mig själv med att stå i en sån kö. Jag gick raka vägen till busshållplatsen och åkte hem.

Nu är jag hemma och är lite less. Jag kanske går tillbaka dit senare idag eller imorgon när det har lugnat ner sig aningen. Men jeans måste jag köpa snart i alla fall, men när det kommer till jeans är jag ganska petig. De ska ju sitta riktigt bra innan jag köper några. Därför prövar jag många olika och därför så orkade jag verkligen inte köa varje gång jag ska prova.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Men herregud! Du är alldeles för manlig Jonas, hur jävla asträngande kan det vara att stå i kö egentligen, du behöver inte LYFTA ETT FINGER, du går bara några steg framåt då och så.... SUCK!



...Det är fan pinsam läsning!

2009-03-12 @ 13:36:54
Postat av: Jonas Z

Hahaha, jag fick ju typ panikångest xD

2009-03-12 @ 13:39:00
URL: http://zacke10.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Du MÅSTE börja bejaka din kvinnliga sida Jonas, se shopping som ett nöje, du ska tamijfan le när du står i kön, tänk dig lyckan när du väl lyckas roffa åt dig en provhytt och får prova alla jeans du tyckte var snygga(typ alla modeller).



Sedan får du stå i ytterligare en kö! tänk alla fina klädesplagg du kan titta på medan du sakta närmar dig affärens hjärta - kassan.

2009-03-13 @ 13:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0