Resten av dagen + bild

Nåväl, resten av dagen blev rätt så lugn i alla fall. Jag gick inte tillbaka på stan idag, men jag kanske kan göra det imorgon. Vi får se om jag orkar. Ska ju trots allt jobba imorgon, 22:00-03:00, så jag hade tänkt sova lääänge. Sedan så har jag lagat mat idag ^^ Blev korvstroganoff med ris. Jättegott blev det, och är faktiskt lite halvnöjd med min instats ^^ Sedan så har jag kommit på att jag ska posta lite roliga bilder/videor som jag hittar på internet :) Idag tänkte jag premiär starta denna satsning med en bild!

Farlig kratta var det ja...
Ni vet kanske ur farliga krattor kan vara när de ligger runt på gården och man kliver på dem. Den som har tagit den här bilden har gjorde det sneppet värre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0