Ska ni se Robinsson ikväll?

Ikväll så är det säsongsstart av Robinsson! Själv så har denna program varit mitt favoritprogram när jag var yngre, så jag ser verkligen fram emot det. Även om programmet inte alltid hållit lika bra standard så tror jag att detta års upplaga ska bli annorlunda! Ikväll klockan 20:00 på 4:an är det för er som undrar. Do not miss it! Therese kommer förbi ikväll och vi ska se på film och på robinsson förstås. Det blir riktigt trevligt!

Jag gjorde dessutom ett nytt test. Uppenbarligen är jag 6 år gammal egentligen!
Ja, tydligen
Detta är ju lite oroande! För vi alla vet att facebook tester sällan ljuger!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexander

JÄVLA BARNUNGE!

2009-03-22 @ 18:55:52
Postat av: Jonas

Sluta mobbas :(((

2009-03-22 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0