Snart åre resa :)

För er stackare som inte vet så ska jag åka till Åre inom en snar framtid :) Och jag ser fram emot det grymt mycket! Det var David som frågade mig från början och efter jag fått lön så har jag tackat ja, för nu vet jag att jag verkligen har råd :) Med på resan kommer David (så klart), Therese (förhoppningsvis), Markus (en gammal klasskompis till David) och Denise. Jag har dessutom fått lite bilder från David om hur det kommer att se ut i stugan (som dessutom knappt kostar nånting alls att bo i alla dessa dagar otroligt nog). Så här ser den ut:
Åre lägenhet 2 3 4 5

Ja det var alla. Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker det ser väldigt mysigt ut! Så jag ser verkligen fram emot denna resa :)

Kommer för övrigt åka dit mellan den 29 mars - 2 april. :)

Kommentarer
Postat av: Evita

that looks pretty luxe :D

2009-03-10 @ 14:25:04
Postat av: Jonas Z

Yeah it sure does :) I never thought it would be so cool

2009-03-12 @ 00:06:25
URL: http://zacke10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0