Städdag och jobb

Idag har jag en liten städdag här hemma i mitt hus. Totalt omotiverad (som jag nästan alltid är när jag städar) hjälper ju inte direkt. Har i alla fall lyckats diska och hängt ut mattorna för vädring. Nu är det bara att börja dammsuga, när jag får ork till det. Ikväll så ska jag jobba en helt ny tid! Klockan 18:00 - 23:00! Kan vara rätt så skönt att komma hem tidigt för en gång skull. Idag är det tisdag, vilket innebär att det kommer bli en otroligt lugn dag på jobbet. Som iofs också kan vara trevligt, men kan bli riktigt långtråkigt också om man har otur. I vilket fall som helst så ska jag väl försöka ta och dammsuga nu. Jag försöker alltid hitta på ursäkter för att göra något annat än just det. Till exempel så bloggade jag nu i stället för att dammsuga.

Typiskt.... !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0