Torsdag kväll

Igår var jag på filmkväll hos Amanda. Det var jag, Amanda och tillslut en velande Robin som bestämde sig för att dyka upp. Innan filmkvällen så var jag ner och åt mat med Timmy på San Remo. PIZZA!!! Gott som vanligt! Sedan gick jag till videomix och tittade på filmer... Efter att ha hittat några som jag ville se så ringde jag Amanda (så att jag inte skulle få skäll över att jag valt fel). Hon föreslog en film som hette The Hitcher, som en vän till henne hade föreslagit. Så jag sökte på datorn för att se om de hade den, och mycket riktigt så hade de den filmen inne. Jag gick till avdelningen där de hade äldre filmer och hittade den bland thrillers. The Hitcher stod det på sidan och The Hitcher stod det på framsidan. Väl hos amanda öppnade jag skivfodralet och såg att det stod "The Hitcher II" Alltså The Hitcher 2 fast med romerska bokstäver!!! Så jag tittade på sidan, det var en klisterlapp över 2:an där. Tittade på framsidan, där var det också en klisterlapp ovanpå 2:an. Typiskt!!
I vilket fall som helst så var det en rätt så bra film. Inget mästerverk, men inte dålig heller.The Hitcher 2
Efter denna film så såg vi på "The Thing". Lite halvmysko film som hade en del äckliga scener :) Ikväll blir det att ta det lite lugnt. Kan vara skönt! Imorgon är en "vet-inte-vad-jag-ska-göra-dag" och på lördag ska jag åka slalom på dagen med min bror och träffa Therese på kvällen :)

Nu ska jag ta och läsa lite i min bok och sitta vid MSN tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0