Tröttare har man sällan varit

Ja, det var riktigt jobbigt att jobba igår faktistk. Som vissa av er säkert redan vet så jobbade jag mellan 16:45 - 03:15 igår. Och det var typ 0 pers där uppe på golven i början väldigt länge... Och jag hade inte direkt tur, så fick sitta stilla mycket... Runt 20:00 tiden var jag skittrött och ville sova... Men det är mycket man vill. Det var bara att härda ut! Tillslut så slutade man ju, och var i säng runt 03:30 tiden ungefär. Somnade nog nästan direkt skulle jag tro :) Dagen efter så blev jag väckt av ingen mindre än Robin runt halv tolv tiden. Han ville inte med till birsta tydligen! Så det blev bara jag och smakrådet Amanda. Jag köpte ett par nya jeans och 3 nya t-shirts :) Samt lite annat smått och gott från olika affärer. Mycket nöjd! Tack för hjälpen Amanda! Nu ligger jag halvdöd i soffan vid datorn och (tro det eller ej) bloggar! Jag lyssnar på musik också för den som är extra intresserad idag (Metallica - Whiskey in the Jar)!

Blir nog till att sova tidigt ikväll, annars så kommer jag somna på golvet eller någon annanstans av ren utmattning :)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0