Lördag

Igår så var jag ner på stan med Amanda och titta runt lite på stan innan vi gick till biteline för att äta pizza. Fantasilös som jag är så valde jag en el fuego som vanligt. Men den är så god så det går inte att undvika! Efter det så gick vi förbi till specsavers för att jag behövde nya linser. Uppenbarligen så behöver jag göra en synkoll först innan jag kan få nya linser, så idag om cirka en timme så ska jag infinna mig där för en synkoll. Efter det så får jag förhoppningsvis köpa nya linser! Ikväll ska jag jobba, mellan 22:00-03:00. Var så länge sedan jag jobbade nu tack vare att jag varit sjuk, känns nästan som att man är ny på jobbet igen! Men det ska nog gå bra.

Innan jobbet ska jag kanske inviga mina nya joggingskor. Känner att jag måste komma igång med det nu, annars blir det väl aldrig av. Även fast jag känner mig väldigt snuvig så får det lov att gå! Nu ska jag ta och titta på busstabellen så jag vet när jag måste åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0